孤枕難眠 孤枕難眠 I don't like to sleep alone 我不喜歡獨眠Stay with me, don't go home 留在我身邊,不要回家Talk with me for just a while 陪我聊一會兒So much of you to get to know 妳有太多令我想酒店打工去瞭解Reaching out, touching you 伸出手撫摸著你Leaving all the worries all behind 拋開所有煩憂Loving you the way I do 用我的方式愛你My mouth on yours and yours on mine 妳我相互擁吻吧Marry me 嫁給我Let 酒店兼職me live with you 讓我與妳生活Nothing's wrong and love is right 沒有什麼是錯而愛卻是對的Like a man says in his song 如同一個人在他的歌詞裡所說Help me make it through the night 助我渡過漫漫長夜酒店經紀Loneliness can get you down 寂寞會令你消沉When you get to thinking no one cares 當無人在乎妳的思維時Lean on me 倚著我And I'll lean on you 我也將倚著妳Together we will see it through 在一起我們將看穿酒店打工它(妳的思維)No, I don't like to sleep alone 不,我不喜歡獨眠It's sad to think some folks do 想到有人獨眠真難過No I don't like to sleep alone 不,我不喜歡獨眠No one does, do you? 沒人喜歡,你喜酒店兼職歡嗎?  
arrow
arrow
    全站熱搜

    sg72sgrujf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()